Κυριακή 11 Μαΐου 2008

Σήμερα




Σήμερα θα τα πιστέψω όλα....όλα όσα θα μου πεις...γι'αυτό πες μου τα πιο όμορφα !


Πες μου για τις εφτά θάλασσες που θα ταξιδέψουμε μαζί
Πες μου για την κρυφή γωνιά του πλανήτη που τα γέλια μας θα αντηχούν παντού
Πες μου για τον έρωτα που θα ζήσει πιο πέρα από μας
Πες μου για την αγάπη που δεν πεθαίνει, αλλά μόνο αλλάζει μορφή
Πες μου για τη λαχτάρα που σου γεννά η μορφή μου
Πες μου παραμύθια με δράκους , ιστορίες για τ' άστρα
Πες μου για όνειρα που έκανες μικρός και για τ'άλλα τα ασχημάτιστα ακόμη στο μυαλό σου....


Πες μου, πες μου....δε βλέπεις πόσο διψώ;


Κι εγώ σήμερα θα τα πιστέψω....όλα
Και θα σου τάξω τα πάντα...
Αλλά σήμερα.

6 σχόλια:

Μικρός Πρίγκιπας είπε...

"Πες μου για την ανάγκη σου να τ΄ακούσεις όλα αυτά.........."

Rynoventoux είπε...

Αν μη τι άλλο σήμερα θα είναι μια γλυκά και απατηλά ονειρική μέρα... Καλό σου απόγευμα Ελένη

melian είπε...

Μικρε πριγκηπα...εσυ το ρωτάς αυτό; Εσυ που κουβαλάς το όνομα ενος παραμυθιού;
Πες μου τι σε οδηγησε να υιοθετησεις το όνομα από το πιο όμορφο παραμύθι....και θα σου πω ποια ανάγκη μου ζητά το παραμυθι για ένα "σημερα" που φευγει...
:)

melian είπε...

Ακριβώς έτσι είναι η μέρα σήμερα Νίκο :)
Συνειδητά ονειρική από μια βαθυτερη ανάγκη...

Καλό σου βράδυ :)

iLiAs είπε...

..ελπίζω όσα σου τάξουν να τα εκπληρώσουν κιόλας Ελένη :)

..καμιά φορά χρειάζεται και η ψυχή μας, από κάπου να "πιαστεί", σε κατι να πιστέψει..για να συνεχίσει.

melian είπε...

..γι'αυτο εβαλα τον περιορισμό του "σήμερα" Ηλία...σήμερα είμαστε ήδη στο αύριο :(

αλλά το άλλο που λες...ναι, έτσι είναι...δεν μπορώ να ζω δίχως την πίστη για κάτι ονειρικά όμορφο...τις περισσοτερες φορες απογοητευομαι...αλλά είναι αυτός ο λόγος για να μην ελπίζω;