Σάββατο 14 Ιουλίου 2007

Οι δύο όψεις

Το καλοκαίρι τρυπώνει από παντού να ξυπνήσει κάθε νεκρό κύτταρο και όνειρο
Μεθώ με τις χρυσαφιές ηλιαχτίδες που χορεύουν στο γυμνό μου σώμα
Με ποτίζεις με αγάπη και μου ζητάς να θυμάμαι την απουσία
Προτιμώ να χορταίνω τις αισθήσεις μου με την παρουσία
Ξαναγράφω τα σβησμένα λόγια για να τους δώσω υπόσταση


Θυμάμαι για τις διαφορετικές όψεις που έχει το ίδιο αντικείμενο, για τις πολλές πλευρές.
Μου έλεγες πως είναι μία...Όχι, μία...μία δεν θα είναι ποτέ....πάντα πολλές θα είναι...αλλά μπορεί να είναι πολύ κοντά η μία στην άλλη....ή μπορεί να σηκωνόμαστε από τη θέση μας για να δούμε και τις άλλες.
Θυμάσαι το παράδειγμα με την πολυθρόνα;...Αυτό. Από τη μεριά μου είναι οι καμπύλες, από τη δική σου οι γωνίες. Το αντικείμενο είναι το ίδιο. Αλλά ο καθένας μας βλέπει την δική του πλευρά.Αν μου πεις πως το σχήμα είναι γωνιώδες, θα σου απαντήσω πως είναι καμπυλόγραμμο. Για να έχουμε τη σωστή εικόνα του σχήματος θα πρέπει να σηκωθούμε από τη θέση μας να πλησιάσουμε ο ένας τον άλλον και να δούμε τι βλέπει ο καθένας μας. Διαφορετικά θα διαφωνούμε πιστεύοντας ωστόσο ο καθένας για τον εαυτό του ότι έχει δίκιο.Έτσι νομίζω πως πρέπει να προσεγγίζουμε τους άλλους. Με το πνεύμα του ότι μπορεί να έχουν δίκιο, αλλά από την πλευρά τους.Αν μου αρέσει περισσότερο η δική τους όψη θεώρησης των πραγμάτων, μπορεί να την υιοθετήσω, είμαι πάντα ανοιχτή σε αυτό. Αν πάλι δεν μου ταιριάζει θα διατηρήσω τη δική μου θέση, αλλά θα γνωρίζω πάντα πως υπάρχει και τουλάχιστον μία ακόμη.

Μπορώ πάντα να αναθεωρήσω τον τρόπο που επιθυμώ να βλέπω τα πράγματα.


14 Ιουλίου2007

Δεν υπάρχουν σχόλια: